Visioner

Skolens fremtid og visioner

Vi ønsker at Natur- og helhedsskolen, Christiansfeld skal være den bedste skole for den enkelte, en skole der bygger på ansvar og respekt.
Hvor elever og voksne arbejder med sig selv og hinanden om, at nå det bedst tænkelige faglige og sociale resultat, som gavner den enkelte bedst.

Vi ønsker en skole, hvor både hoved og sjæl får rum og ro til at udvikle sig. Vi vægter højt det at følge med tiden, at ruste vores medarbejdere til de faglige og pædagogiske udfordringer vores hverdag byder.

Vi ønsker høj voksennormering, der skal sikre at både elever og ansatte altid kan føle sig trygge, set og hørt.

Vi er overbeviste om, at vores skole skal forblive en lille skole med få elever, hvor der kan arbejdes intensivt med den enkelte elev og hvor der vil være økonomiske ressourcer til at støtte, udvikle og vedligeholde de normer, der er fundamentet for vores skole.

Skriv til Natur- og Helhedsskolen

Udfyld nedenstående formular og vi kontakter dig